والشرح, الرجل, بال, بالصور, بكارة, غشاء, غشاء بكارة الرجل بالصور والشرح, طنطا اليوم , طنطا توداى,طنطا تو داى , كليات طنطا , اخبار , صور , طنطا , تجارة طنطا , اداب طنطا , هندسة طنطا , صيدلة طنطا , علوم طنطا , طب طنطا , tanta2day .tanta,شات طنطا , حقوق طنطا , كليه الحقوق جامعه طنطا , كليه الاداب جامعه طنطا , كليه التجاره جامعه طنطا , دليل خدمات طنطا , مشاهير طنطا , اخبار طنطا النهارده , اخبار التكنولجيا , تنميه بشريه , شباب و بنات , نتيجه الثانويه العامه , نتيجه الاعداديه 2011 , لاب توب , اخبار السيارات , اخبار الحب , اخبار البنات , تشات روليت , ترجمه نصوص , شرح icdl اونلاين , رسائل 2011 , برامج مجانا , طمط , طنط , طنطاوى , طنطاويه , شات طنطاويه , دردشه طنطاويه , طنطا 2 , طنطا النهارده , صور طنطا , جامعه طنطا , tanta university , نتيجه جامعه طنطا , اخبار جامعه طنطا , اخبار نادى طنطا , نادى طنطا , التراس 300 , رضا عبد العال , رجاله طنطا , بنات طنطا , مسابقات طنطا , جرائم طنطا , فضائح طنطا , مشكلال طنطا , اعلانات طنطا , وظائف بطنطا , فرصه عمل , وظائف 2011 , بيع وشراء طنطا , بيع وشراء , موبيلات , اخبار الموبيلات , سوفت وير , تحميل pes , العاب اونلاين , العاب بنات , طنطا بين ايديك" /> غشاء بكارة الرجل بالصور والشرح

اعلانات

:: رجالة طنطا :: Tanta Mens :: هنــا زي ما فى روشنــا فــى مرجلــه والرجولة أدب مش هز ودان , صور شباب , ازياء شباب , قصات شعر للرجال , شباب روشه , شباب جامده اخر حاجه , موضه الشباب 2013 , شباب 2013 , شباب طنطا , تشيرتات 2013

LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-19-2011, 12:58 AM
الصورة الرمزية twilight
طنــطاوي أووى

Q12 غشاء بكارة الرجل بالصور والشرح

غشاء بكارة الرجل, معرفة غشاء بكارة الرجل, هل للرجل غشاء بكارة ؟, غشاء بكارة الرجل بالصور, صور غشاء بكارة الرجل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا الموضوع غريب شوية ولقيته موجود فى احد المنتديات فحبيت انقله ليكم والله اعلم اذا كان صح او خطأ ...

غشاء بكارة الرجل بالصور والشرح

الكل بيسأل وبيتسائل عن عذرية البنت اللي هي اكيد غشاء البكارة
لكن كمان يوجد عذرية للشب
الا و هي نقطة حمرا على اذن الشب البالغ
وتختفي هذه النقطة بعد اول اتصال جنسي كامل مع المرأة
و هذه البقعة الصغيرة لا تتأثر بالعادة السرية لكنها تختفي تماما مع اول ممارسةللجنس بشكل كامل.

مكتشفة غشاء البكارة الذكورى هى المعالجة الشعبية الفيتنامية فام ثى هونغ و التى اكتشفت عذرية 3 شباب اتهموا فى قضية إغتصاب.
الموضوع الأصلى من هنا: :: Tanta2Day :: طنطا اليوم :: http://www.tanta2day.com/vb/showthread.php?t=10859 (غشاء بكارة الرجل بالصور والشرح)

غشاء بكارة الرجل بالصور والشرح

عايز بقى كل واحدة منكم تروح تشوف النقطة دى موجودة عن خطيبها ولا لأ قبل ما تتدبس غشاء بكارة الرجل بالصور والشرح
ههههههههه ... بهزر طبعا انا قولت الموضوع منقول والله اعلم اذا كان حقيقى او لأ

:: شاركنا بتعليق عن طريق حسابك على الفيس بوك ::

yahx f;hvm hgv[g fhgw,v ,hgavp hgv[g fhg fhgw,v f;hvm

توقيع : twilight

اللهم اني اسألك بأني اشهد انك انت الذي لا اله الا انت الاحد الصمد الذي لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفواً احد
اقضي حاجتي.آنس وحدتي فرج كربتي اجعل لي رفيقاً صالحاً كي نسبحك كثيرا ونذكرك كثيرا فأنت بي بصيرا.يامجيب المضطر اذا دعاك.احلل عقدتي.آمن روعتي.يا الهي من لي الجأ أليه اذا لم الجأ الى الركن الشديد
الذي اذا دعى أجاب. هب لي من لدنك رحمه.فأنت على كل شيْ قدير يامن قلت للشيْ كن فيكون.
وصلى اللهم على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

قديم 11-19-2011, 01:05 PM   رقم المشاركة : [2]
طنــطاوي جامد جـــداً

الصورة الرمزية Jockey Zahra

معقول ؟ لكن لو كده ميبقاش اسمه غشاء بكاره بقى .. لو سالنا نفسا الغشاء ده عباره عن جدار يتفتت بمجرد الاتصال الجنسى انما ده مش جدار التسميه دى مش صح .. تسلم ايدك ..
اتمنى لحضرتك المزييييييييييييييييييييد

J0CkEy
التوقيع:

لن يكون لدينا ما نحيا من أجله .. إن لم نكن على استعداد أن نموت من أجله

ﻛﻞ ﻳﻮﻡ ﻧﺴــﻤﻊ ﺧﺒﺮ ﻭﻓﺎﺓ ! ..
) ﺳــﺎﻣﺤﻮﻧﻲ ... (
ﻓﺮﺑﻤـــﺎَ ﺃﻛﻮﻥ || ﺃﻧـﺎ || ﺍﻟﻘــﺎﺩﻡ

J0CkEy
Jockey Zahra غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-19-2011, 03:03 PM   رقم المشاركة : [3]
طنــطاوي أووى

الصورة الرمزية twilight

ميرسى ياجوكى
انا قولت ان ده منقول ف مش اعرف اصلا مدى صحته بس لو عرفت حاجة تاكد صحه الموضوع او المسمى اكيد هنزلها
شكرا لمرورك
التوقيع:
اللهم اني اسألك بأني اشهد انك انت الذي لا اله الا انت الاحد الصمد الذي لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفواً احد
اقضي حاجتي.آنس وحدتي فرج كربتي اجعل لي رفيقاً صالحاً كي نسبحك كثيرا ونذكرك كثيرا فأنت بي بصيرا.يامجيب المضطر اذا دعاك.احلل عقدتي.آمن روعتي.يا الهي من لي الجأ أليه اذا لم الجأ الى الركن الشديد
الذي اذا دعى أجاب. هب لي من لدنك رحمه.فأنت على كل شيْ قدير يامن قلت للشيْ كن فيكون.
twilight غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-19-2011, 09:05 PM   رقم المشاركة : [4]
طنــطاوي مشرفنـــا

الصورة الرمزية imposible_love

لاه اكيد هبقى اتأكد يا ميوية وابقى اخدك معايا عشان لو نظرى ضعيف ههههههههههههههه
بس ممكن ليه لاه العلم بنكتشف فيه حاجات كل يوم
التوقيع:

imposible_love غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-19-2011, 09:32 PM   رقم المشاركة : [5]
طنــطاوي أووى

الصورة الرمزية twilight

خلاص يادوده هبقى اجيبلك عدسه مكبره هههههههههه
التوقيع:
قديم 11-24-2011, 04:04 PM   رقم المشاركة : [6]
طنــطاوي صغنن

ههههههههههههههههه

لذيذ اوووووووى الموضوع دة
ali_sharaf غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 12-02-2011, 01:46 AM   رقم المشاركة : [7]
طنــطاوي أووى

الصورة الرمزية twilight

ali
منورنى
شكرا لمرورك بالتوفيق
التوقيع:
قديم 12-03-2011, 04:31 PM   رقم المشاركة : [8]
طنــطاوي شقـــي

الصورة الرمزية Master Sonic

و الله انا رأى مع رأى مصطفى
دة مش اسمة الصحبح
التوقيع:

take my hand &&&& never let go
Master Sonic غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس